dissabte, 16 de gener del 2016

8.- Entrevista a ...

Hola! Sóc la Sandra. En la meva estança a Londres vaig pensar en fer una petita entrevista a la meva cosina Sonia, originària de l'Índia, per informar-me sobre què pensava. Aquest és un breu resum:

  1. De quina ciutat ets de l´Índia? De Jalandhar.
  2. T'agrada l'estil de vida allà? No gaire, ja que l´estil de vida allà es molt mes subdesenvolupat que als països europeus.
  3. Per què vas marxar de l´Índia ? Vaig haver de marxar de l´Índia  perquè el meu pare sempre viatjava a Londres per afers de treball i a partir d´aleshores, vam decidir anar cap allà a viure definitivament.
  4. Personalment com creus que es l´estil de vida allà? Bastant subdesenvolupat, i no és només una opinió, ja que majoritàriament  la gent viu de l'agricultura i la ramaderia.
  5. Quina és la mitjana de fills que sol tenir una persona? Uns 3 o 4 fills per família.
  6. A quina edat la gent se sol casar allà?  L'edat sol rondar sobre els 20-25 anys. Els casaments solien ser concertades pels pares, però avui en dia la cosa ha canviat bastant, i els joves tenen una decisió pròpia.
  7. Descriu com son les bodes allà. Solen estar basades en una tradició Índia. Duren 1 setmana i estan plenes de colors i celebracions de la  família: la gent utilitza saris acolorits, es proven els plats més típics i gustosos... I sobretot, fan sentir a la núvia que és especial.
  8. Amb quina freqüència vas al temple per resar? Normalment vaig una vegada per semana (els diumenges).
  9. Que t'agrada més de l'Índia ? El que m'agrada més son els menjars i els diversos tipus de picants que duen.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada